3 oktober 2014




KAN EJ FATTA ATT DEN HÄR DAGEN FAKTISKT HAR KOMMIT. Jag har, som tidigare nämnt, redan lyssnat på albumet då jag är en svag människa. Men det är inte nu först det faktiskt är tredje oktober som jag fattar att de är tillbaka?! Albumet finns på Spotify så LYSSNA. Jag typ dör över det faktum att de är tillbaka på riktigt. Dessutom, om ni orkar titta på intervjun vilket ni borde göra, så kommer ni höra många saker. Såna där saker man velat höra väldigt länge. Kall, trött och hungrig efter att ha cyklat hem från Kåren och timebeer satt jag och såg på den och blev helt heartbroken. Bara en sån sak som att de inte visste om alla problem var värda deras karriär, och att Tom faktiskt funderade på att hoppa av bandet är helt sjukt. Därför är det extra underbart att albumet faktiskt är ute, för om inte tvillingarna flyttat till Los Angeles, så hade jag antagligen inte haft något album att lyssna på just nu. Fäller ett par tårar. Älskar dem så mycket att jag spricker.

Innan jag blir alldeles för sentimental måste jag få skriva mina favoritlåtar på albumet. Förutom alla, så är det några jag älskar extra mycket. Love Who Loves You Back, Covered in Gold, Kings of Suburbia, Never Let You Down, Invaded, Louder Than Love, Masquerade, The Heart Get No Sleep. Nu räknade jag upp typ halva albumet, men ändå. LYSSNA BARA, OKEJ. Ni kommer inte ångra er. Är så stolt över mina pojkar och det faktum att jag inte dog under dessa 5 år utan ny musik från dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar