4 oktober 2014

Igår hade jag inflyttningsfest!!! Tyvärr var det många som inte komma för att det blev lite kort varsel, men det blev en girls night out istället. Hade verkligen askul och Rebecca som jag inte träffat sen vi såg Coldplay år 2012 var här, vilket var grymt. Och Isabell hade jag inte träffat sen mitten av augusti.

Vi hann med att göra förvirrande lekar, skratta, sjunga, spilla ut vin på mattan och då Rebecca är helt på min nivå vad gäller band så hade vi ett par sentimentala stunder över våra tyska pojkar. Victoria och Isabell var nog inte lika imponerade, hahaha! 

Slänger med en bild från torsdagens timebeer och så är det en bild på mig och Rebecca från Strömpis. Vi hade SÅ KUL och dansade mycket. Dock fick kvällen en kass vändning då någon snodde Victorias sprillans nya iPhone 6. Timebeer förresten, är något som kåren har. Från 16-22 så kostar ölen vad klockan är varje timme. Mycket folk, mycket kul. Har en sån skön klass. Däremot avskyr jag verkligen öl så jag höll mig till annat.

Och igår, efter två veckor, kom äntligen min iPhone på posten!!! Idag stod jag skakis i badrummet och monterade skärmskyddet helt på egen hand. Det var lite jobbigt. Men jag hoppas att numret flyttas över snabbt så att jag kan använda den snart. Imorgon ska jag fixa lite med appar och sånt när skyddet satt sig ordentligt, och försöka bekanta mig med iOS. Kommer typ skriva till alla med iPhone och be dem hjälpa mig. Har jag redan gjort 10 gånger och jag har inte ens startat telefonen än, hjälp. För er som inte fattar så är det min nuvarande telefon bredvid min nya. Dags för förändring!

2 kommentarer:

  1. alltså den där selfien är så jävla fin, fulla och glada med drinken i högsta hugg haha <3

    SvaraRadera