6 oktober 2014

Idag missade jag min första föreläsning, vilket känns lagom surt för jag hade behövt gå på den. Men jag har sedan en månad tillbaka varit förkyld, vilket alltid stegrat över en natt när jag känt mig bättre. igår/inatt somnade jag seg som kola i huvudet och vaknade likadan med en hemskt smärtsam hosta och huvudvärk och säkerligen feber. Stannade därför hemma och har legat i soffan mesta delen av dagen, med Netflix. När jag låg där och myste så blev allt plötsligt svart och strömmen hade alltså gått i typ hela stan. Vilket ledde till att jag sprang runt i nästan två timmar och försökte fixa mitt internet innan det hoppade igång igen. Jag har ju knappt täckning i lägenheten, så jag såg visste ju knappt vad som hände, haha... Det var inte först mitt wifi kom igång som jag kom in via mobilen och såg att hela stadsnätet hade problem. Men imorgon måste jag pallra mig till skolan iallafall, om jag inte mår sämre det vill säga. Vill verkligen bli frisk snart, men jag blir ju aldrig det. Är förkyld väldigt ofta men det här är något annat konstigt jag drabbats av. Åker iallafall hem på fredag, så jag har något kul att se fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar