19 oktober 2014

I onsdags kväll kom Rebecca hit, vi hade lite filmkväll och åt pizza. I torsdags var det dags för att se The 1975 så vi begav oss mot ett regnigt och kallt Stockholm, tog en kort sväng på stan innan vi åkte till Medborgarplatsen för att köa ett par timmar. De 6 timmarna vi satt utomhus var verkligen horribla, det regnade och blåste. Men det var ändå väldigt värt det, vi fick superbra platser och konserten var asbra den också! Superbra liveband. I fredags var jag så, så, så trött att jag nästan kände mig bakis. Men när jag kom hem till Örebro var det bara att sätta sig framför datorn och finslipa PM:et lite grann. Sen var det soffläge, hahaha. Värt allt!

Igår var det väl första gången sen i torsdags som jag satte på mig ordentliga kläder och faktiskt fixade mig. Tog på mig mina nya svarta jeans och mina snyggaste skor och åkte till stan för att träffa Emelie! Hon är en av de som också driver fanklubben, och vi har inte träffats förr men kan säga att alla som hängde på THF en gång i tiden vet vem hon är. Supertrevlig tjej och vi hade mycket att prata om, och åt god lunch. Insåg även att jag verkligen måste klippa mig, men på samma gång som jag vet att jag skulle rocka kortare hår så älskar jag mitt långa. Kan man inte ha både och på samma gång? Snyft.

2 kommentarer: