29 oktober 2014

Han har ett fördelaktigt utseende, den där Tom. Hahahaha (säger detta samtidigt som jag frågar mig själv hur FAN det är möjligt att bli snyggare för varje jävla bild). De enda föremål jag har på min önskelista i jul är en brödrost och ett toastjärn, hade jag gjort en orealistisk lista hade Tom funnits med. En av de snyggaste kändisarna på denna jord. Tänkte bara säga det, ifall ni missat att han är min mancrush???? Nu ska jag läsa lite kurslitteratur, och jag tackar Adlibris för att de levererade mina böcker snabbt för annars hade jag varit körd. Men nu har jag ingen ursäkt för att inte läsa, så det är ju lite kasst. Ska läsa om argumentationsanalys eller något liknande, MKV A är verkligen en skum kurs. Från medieprofessioner till retusch och reklam, sen till textanalys och nu ska vi lära oss argumentera. Kan ju alltid vara bra. Antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar