21 oktober 2014

Ett liv utan musik är inte ett liv värt att leva. De tre bästa banden jag vet i hela världen är (i bildordning men utan inbördes ordning) OneRepublic, The Script och Tokio Hotel. Sen finns det ju många andra band och artister jag också älskar, exempelvis Coldplay och Thomas Stenström. Men dessa tre vet jag inte vad jag skulle gjort utan! Kan inte ens uttrycka i ord vilken kärlek jag har för dem. Jag vill tatuera mig någon dag, jag vet dock inte exakt vad eller vart på min kropp. Men den dagen jag gör det, ska det vara ett citat från någon av deras låtar. Finns bara för mycket bra att välja på som jag kan relatera till. The Script och OneRepublic har inte en enda dålig låt. Det har egentligen inte TH heller, bara att jag relaterade mer till deras texter i yngre tonåren. Men deras nya album är grymt. Och jag spricker av bara tanken på att jag får se The Script om 154 dagar!!! OneRepublic såg jag ju tidigare i år (underbart) och Tokio Hotel var ju alldeles för länge sen. Förhoppningsvis nästa år iallafall. Då ska jag även leva ut en barndomsdröm och åka med ett gäng och se dem i deras hemland Tyskland, känns som en sak man måste ha gjort! Precis som att jag en gång MÅSTE se The Script i Dublin, det är fan ett måsteeee.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar