27 september 2014

Igår kom Andrea hit, och Örebro har drabbats av världens blåsigaste väder. Så idag blev det en kall tur på stan. Vi gick runt lite och jag passade på att fotografera till min fotouppgift, råkade även få med mig två tröjor och en snygg topp hem. Var ganska tveksam på om jag verkligen hade råd att köpa alla då det gick på nästan 600 spänn, men gick igenom månadens budget hemma och nu har jag typ bestämt mig för att alla får stanna! Behöver faktiskt lite varmare tröjor och toppen var supersnygg och får klä mig på fredag på inflyttningsfesten. Nya kläder fick jag idag, men är inte lika säker på om jag fick till någon bra bild till vår fotouppgift. Kanske. Har verkligen noll inspiration då jag har hundra saker att göra som tidigare nämnt. Nu ska jag fixa sallad till vår middag, det blir kyckling med rösti och bearnaisesås! Sen lite soffhäng. Imorgon kommer Erica och pappa och hälsar på, det ska bli skoj. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar