24 september 2014



Idag släpptes dessa nya bilder och deras singel läckte även ut på nätet och det kan vara typ den bästa låten de har skapat!!! Är så taggad på deras comeback. Sitter nu och lyssnar på Vance Joy och spelar THs nya låt på repeat emellanåt. Imorgon kommer CSN ÄNTLIGEN (!!!). Så nu ska jag skriva en inköpslista eftersom jag äntligen kan handla ordentligt. Sen kommer ju även min sista lön från McDonalds eftersom jag inte ska jobba först i december igen, så den ska jag lägga undan på sparkontot. Skönt. Får även bostadsbidrag på fredag, mitt mål är att lägga undan även det varje månad. Denna månad har jag dock fått låna i förtid av mitt studiemedel till hemförsäkringen, massa böcker och en jävligt sur faktura från tandläkaren, så jag tror inte jag kommer kunna lägga undan det först nästa månad. Men snart är det fredag och det är bara glada miner! Hade hoppats på att min telefon skulle dyka upp idag men jag tror inte jag får den först nästa vecka faktiskt. Igår träffade jag ju Victoria på stan och då passade jag på att köpa ett skärmskydd samt ett par fina skal som bara kostade trettio kronor styck. Det är som att invänta en bebis när man köper en teknikpryl. Massa tillbehör ska köpas och den ska vårdas, liksom. Hahahaha. Är så trött idag att jag inte vet vad jag heter, och jag har nästan 500 sidor att läsa varav över hälften är på engelska. Gråter lite ändå, trots att det snart är fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar