22 september 2014

Hösten är här, på riktigt nu. Det märks verkligen i luften. Det märktes speciellt imorse när regnet föll och det blåste kallt. I min stress till föreläsningen så försökte jag cykla med ett paraply. Ledde bara till att det nästan gick sönder och att jag nästan cyklade in i en bil. På vägen hem hade dock solen hittat fram, men den där jobbiga höstblåsten var kvar. Har en rätt så hektisk men rolig vecka framför mig, så det är något att se fram emot. På fredag när allt är över för denna vecka (skolmässigt) så kommer Andrea hit. På söndag kommer även pappa och Erica på besök. Ska visa dem stan och äta, äta, äta. Idag har jag även bott här i tre veckor. Tiden har gått så himla fort. Kan inte säga nog många gånger hur mycket jag trivs här. Imorgon ska jag och Vickan träffas på stan (Våghustorget, standard mötesplats när man inte är så haj på massor av gator och andra torg) och fika och jag ska försöka passa på att köpa lite saker jag behöver också. Kul kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar