21 september 2014

Efter mycket velande fram och tillbaka så har jag beställt ett telefonabonnemang. Trodde aldrig att jag skulle byta till en iPhone, men just nu känner jag att förändring förnöjer så det ska bli kul! Min nuvarande telefon funkar ju fortfarande men den är snart två år ändå och jag har redan bytt batteri en gång, och det andra börjar svika. Så nu när de hade superbra studentrabatt slog jag till. Ser det som en liten present för en bra avklarad första uppgift på universitetet och dessa tre veckor på egen hand! Hehe. Dock får jag exempelvis prioritera bort Spotify Premium, det var mitt enda villkor för mig själv för att inte göra ett för stort hål i ekonomin. Nu har typ alla jag känner en iPhone så jag är redo för galna emojidiskussioner.

1 kommentar:

  1. You have joined the dark side! Och min är tre år gammal, men du ser inte mig byta! //Erica

    SvaraRadera