18 september 2014

Alltså Tom Kaulitz??? Hjälp??? Och det roligaste i den andra GIF:en är ju att Bill står och sminkar Tom och Tom kallar honom för queen. Mitt liv är gjort. Min favoritman och min favoritbög.

Jag tänkte verkligen igår att jag skulle knäppa lite bilder på collegefesten, men det blev aldrig så. Hade verkligen en collegekväll till hundra procent, det var en så kul och så händelserik kväll. Fattar inte att det hänt så mycket här på mindre än tre veckor?! Trivs så bra. Imorgon ska jag ha min första redovisning, i grupp tack och lov. Vi fick inte mycket gjort idag, alla var lite ofokuserade och jag var trött från igår. Vi tänkte att vi skulle få igång ett flow efter maten men då hamnade vi i världens matkoma. Jag brukar ha matlåda men idag tyckte jag att jag förtjänade lite hämtmat, så vi köpte pasta på Pasta La Vista för 39 (!!!!!) kronor. Det var så jäkla mycket mat, och det var stört gott dessutom! Det får nog förbli min vardagslyx, för pasta älskar jag. Men imorgon ska jag faktiskt unna mig lite fredagsmys också. Fick en bra lönespec med 600 kronor mer än beräknat och jag ska lägga undan varje öre, har fått besked om bostadsbidrag och även det ska jag stoppa undan. Sen kommer CSN den 25e också, tack gode gud. Ligger på minus och har fått ta lite av sparpengarna efter all kurslitteratur, och nu ska jag betala fakturor på 1500 kronor. Super fun. Näe, men, det är faktiskt värt det. Älskar att bo här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar