9 september 2014

12:e september 2014, historisk dag

1.



Efter hundratals (ok, 5) år av väntan så släpper äntligeeeeeen mina favorittyskar och töntar sin första singel/video. Låten har för övrigt redan läckt vilket säkerligen var med meningen. Woop!!! Förutom att låten är stört bra, så kommer jag ligga på golvet i en pöl av fler anledningar. Tom Kaulitz? Spela piano? KLARAR EJ. Albumet släpps ju tredje oktober, helt jävla sjukt? Idiotiskt kär i dem som jag fortfarande är har jag beställt limited edition-versionen av deras album. Det kan sparpengarna bjuda på, så jäkla värt det.
2. 













The Script släpper sitt fjärde album, som jag beställt SIGNERAT (!!!!!!!!!) för typ ingen summa pengar alls! Satan vad lycklig jag är.

3. Corax ska vinna över alla andra sektioner på Örebrodagen.

För kärleken är röd och röd är Corax. Behöver jag säga mer eller? Nä. Ska antagligen skippa morgondagens piratfest så att jag är pigg och kry tills helgens aktiviteter. Är så jäkla trött på att vara sjuk och så jäkla taggad på att heja fram oss till vinst!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar