11 augusti 2014

Tre veckor kvar tills flytt. Fem pass kvar på jobbet. Och eftersom vi snart allihopa kommer gå skilda vägar boendemässigt (fast min och Victorias väg kommer ju till slut att mötas i Örebro eftersom även hon flyttar dit snart) så ska vi, det vill säga jag, Isabell och Victoria träffas idag och hitta på något och sen äta middag ute ikväll! Igår köpte jag förresten en TV. Och ett väggfäste. Efter kameran och såklart Londonresan som var snäppet värre är det nog det dyraste jag spenderat pengar på. Men det är värt det för lägenheten kommer att bli så bra och så fin. Och jag kan ha Netflix i TVn så när hemlängtan slår till kommer jag inhandla ett kilo choklad och bänka mig. Nu ska jag snart åka iväg och hämta Isabell så nu vet jag inte varför jag bestämde mig för att blogga??? Höres. Ska njuta av min lediga dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar