19 augusti 2014


Igår var jag och Victoria med Isabell i stallet för att rida hennes häst. Det var jättekul eftersom jag inte suttit på en häst sen i april då jag ramlade av, och för att Victoria aldrig ridit förut. Men hon var duktig. Efteråt ville Isabell ha lite enkla bilder på Hayd'n och henne för att hon knappt har några så jag tog ett par stycken enkla bilder. Jäkligt stor häst, typ 185 i mankhöjd. Och jag är liksom 163 lång. Men han var en trevlig individ att sitta på, var ju dock lite nervös innan för Isabell har berättat typ 1000 rövarhistorier om honom hahaha... Detta var sista gången vi umgicks alla tre i Strängnäs. Nästa gång vi träffas bor två av oss i Örebro, så det är där vi sluter upp nästa gång! Förhoppningsvis i september. Nu ska jag strax ta mitt pick och pack och åka till Andrea i Eskilstuna och sova där. Kommer bli mysigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar