26 augusti 2014

Idag köpte jag skor jag spanat på ett tag. Hoppas att de passar! Jag har aldrig köpt skor från H&M, så jag vet inte vad jag har att förvänta mig. De fanns inte att prova i någon butik i närheten. Hoppas dock allt passar tipptopp för de är sjukt snygga! Tycker jag iallafall. Nya höstskor är aldrig fel. Hade lite rabatt också, så jag fick dem för typ 298 spänn istället för 399. Köpte ett par nya underkläder i farten också, på rean. Sådant är så himla dyrt, så det smärtar alltid att köpa. Även fast det är kul med nytt! Skorna kommer iallafall passa snyggt till de jeansen jag fyndade häromdagen. Är redo för hösten. Med jackor, halsdukar, stickade tröjor och skor. Så trots att jag gärna behåller sommaren, så ser jag fram emot allt det snygga jag kan bära igen sedan. Nu ska jag krypa ned under täcket och fortsätta se på Breaking Bad! Sjukt bra serie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar