24 augusti 2014

För tredje året i rad ska jag knåpa ihop denna lista vid slutet av augusti! Tradition är tradition.

Vilka var de bästa människorna du träffade?
Får väl säga Victoria och Isabell på den här punkten, vi hann ju till och med att göra en resa till Göteborg! Hur bra är inte det liksom? Sen fick jag äntligen träffa Nadja. Så de tre var nog de bästa i sommar. Alltså den här bilden går inte ens att förklara, jag skrattade så jag grät hela åkturen och efteråt också. Ingen ville egentligen bli blöt igen, därav koftan på Vickans huvud. Hahaha, orkar inte. 


Vad fick dig att må bra?
Klyschigt men sant. Mina vänner, och minnena av 2014. Det här året har varit så jäkla bra! Det har också gått bra för mig i sommar, med antagningsbesked och bostadsletande. Då blev jag riktigt, riktigt glad. Har också mått bra av att få ligga och sola och åka och bada, mitt emellan all jobbstress. Har försökt ta vara på mina lediga dagar. Kryssningen med pappa och Andrea var också rolig, vi åkte ju dagen efter körkortet. Då fick jag äntligen slappna av och jag fick också fira riktigt ordentligt. När jag ändå bjuder på mig själv och mina vänner, varför inte slänga in en bild på en glad körkortsinnehavare på en båt en fin dag.



Vilken var den bästa sommarmånaden?
Måste nog säga juli. Göteborgsresan, när jag åkte till Nadja, jobbveckorna gick fort... Och det faktum att jag hade KÖRKORT!!! Det underlättade ju hela mitt liv, och gör fortfarande. Min bästa investering någonsin. MEN vi får inte glömma juni, studentveckan och studenten! Det var så så så så underbart.




Vad önskar du att du gjort mer?
Solat, hahaha. Även fast jag tog varje chans. Jag blev faktiskt ganska brun men det har bleknat en del nu, tyvärr. Önskar också att jag badat mer! Älskar att bada men ändå så gör jag knappt det, tråkigt nog. Önskar också att det jag och mina kompisar planerat hade blivit av, men eftersom alla har jobbat mycket och dessutom bor på olika orter blev det inte så. Utgång i Stockholm, utgång här i stan bland annat... Men vi fick ihop roliga dagar ändå, det fick vi verkligen. Kan bjuda på en luddig och suddig bild från ett av de krogbesök vi faktiskt hann med i år, när vi firade min födelsedag!



Bästa händelsen på sommarlovet?
Tänker nämna det för typ tredje gången nu: KÖRKORTEEEEEEEET. Lätt det bästa då jag kämpat så hårt och lagt ned så mycket tid och framför allt pengar. Visst hamnar Göteborgsresan också högt upp men körkortet är det jag är mest stolt över. Känslan när han sa att jag klarat uppkörningen var helt sjuk (och såklart känslan när teoriprovet var avklarat). 

2014 har varit så grymt hittills och sommaren gjorde mig inte besviken. Nu är det dags för ett nytt kapitel i livet, Örebro. Taggad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar