29 augusti 2014

Får jag lov att presentera det hörn av mitt rum som just nu består av flyttlådor? Jag har packat ned det mesta nu, förutom alla mina kläder, skor och jackor och sådant jag behöver ha innan och på måndag. Det känns fortfarande helt sjukt att det här faktiskt händer, har ju ändå bott 18,5 år hemma. Det är en lång tid och den här sommaren har gått väldigt, väldigt fort. Alldeles för fort. Jag tvivlar inte på att jag kommer träffa massor av underbara människor i Örebro, så ensam kommer jag inte vara. Men jag är så sjukt peppad inför det faktum att Victoria bor i Örebro hon med! Tre år har vi gått i samma klass (och herregud, såklart blivit jättebra vänner) och nu får vi tre år till "ihop". Kanske fler, då hennes program är typ fem år och jag kanske väljer att bo kvar i Örebro efter att jag måste flytta ut från lägenheten. Time will tell! Så fort vi har tid och när jag flyttat in ordentligt ska vi titta på varandras lägenheter och göra något kul i vår nya hemstad. Fatta - VÅR NYA HEMSTAD!!!!!!! Känns som igår när vi satt på Fortet och åt skollunchen i ettan och inte visste ett dugg om varandra. Känns som igår när jag fortfarande gick i sexan. Och nu ska jag flytta hemifrån. Helt galet. Är så nervös men taggad. Min lägenhet är liten men jättefin, och jag är så nöjd med allt jag köpt till den! Kommer bli så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar