31 juli 2014


Sitter i Photoshop och pillar ihop enkla bilder med lite favoritlyrics. Om det inte kostar allt för mycket ska jag framkalla ett par stycken och ha i lägenheten sen! Skrev ju att jag laddat hem senaste Photoshop (Photoshop CC) och en funktion jag alltid saknat i Photoshop CS6 (som jag åtminstone inte fann) var stödlinjer för text. Men detta har CC och det är guld värt. Sedan så passar även bilden in på min tillvaro. Är så jävla trött nu efter nattjobbet och dagens 7-16 men helt ärligt, jag känner iallafall att jag lever och jag är glad att jag har ett jobb att gå till. I onsdags morse somnade jag strax efter halv åtta och vaknade elva. Kunde inte somna om trots att jag var helt mos, blev inte bättre av att vakna halv sex idag haha! Imorgon får jag iallafall sovmorgon så det ska bli superskönt. Det var inte så farligt att jobba natt, dock jobbigt att de flesta som kommer in är antingen fulla eller höga vilket kan bli både roligt och obehagligt. Nu ska jag återgå till Photoshop och surfa runt efter bästa framkallningssida! Vet inte om det är så många som läser min blogg som brukar framkalla bilder men jag tar gärna emot tips - bilderna ska helst kunna vara i A4.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar