2 juli 2014

Livet rullar på! Bokstavligen. Misstänker att min högerfot (den jag stukade i april) kommer vara helt slutkörd efter denna sommaren. Bilkörande och massa jobbande. Redan nu får jag typ halta mig fram efter halva dagen, vilket är väldigt jobbigt, det gör riktigt ont emellanåt. Och idag när jag försökte att inte dö på jobbet föll en 3,5 kilo tung låda på min vänsterhandled (som jag ju också skadat för några år sen). Sen ramlade typ 30 dipper på golvet. Men idag har jag inköpt min första möbel till lägenheten så allt är inte kasst!!! Ett superfint köksbord med två stolar som jag köpte av en privatperson i Eskilstuna. När jag fått antagningsbeskedet ska vi göra en tripp till IKEA. Självklart får man ju börja litet när man flyttar första gången, men det jag antagligen behöver köpa är någon slags liten soffa och en TV. Sånt är ju inte heller billigt, men jag fick en dammsugare av mamma och pappa när jag klarade körkortet så en sån slipper jag iallafall köpa själv! Ska bli så kul att få inhandla saker. IKEA är annars rätt tråkigt, men nu ska jag inreda mitt alldeles egna hem så det kommer bli den roligaste inköpsdagen någonsin. Vet inte varför jag sitter här, måste upp sju imorgon så jag borde byta om och sova eller något. Men några avsnitt av Weeds ska jag nog kunna klämma in, hehe. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar