8 juni 2014

JAG HAR TAGIT STUDENTEN. Och det var en av de bästa dagarna i mitt liv. Massor av bilder kommer. Efter en vecka hos min syster har jag landat hemma igen. En vecka fylld av aktiviteter och festkvällar med den förkylningen jag hade sätter sina spår nu, mina bihålor sprängs snart. För att inte snacka om hur körd min fot var i lördags efter att ha sprungit på den för första gången på sex veckor OCH hoppat upp och ned på ett flak i två timmar. Men det var det värt. Saknar min klass något otroligt och det kommer vara konstigt att inte gå upp tidigt på måndag, sätta mig på två bussar och gå in i klassrummet med dem. Det är så konstigt att studenten redan varit. Och nu är det allvar som gäller: teoriplugg och bilkörning. JAG VILL TA STUDENTEN IGEN, igen igen igen. Kan man inte få göra det två gånger?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar