26 juni 2014


JAG HAR TAGIT KÖRKORT!
Har kämpat i fleeera månader intensivt för denna dag, gråtit några liter och spenderat många timmar bakom ratten och framför teoriboken. I måndags satte jag teorin med fyra fel och idag klarade jag uppkörningen! Har aldrig varit så nervös i mitt liv men det är värt precis allt. Imorgon ska jag fira och nu börjar äntligen mitt "sommarlov" på riktigt, fast det är nu allt jobb drar igång ännu mer, haha... Har dock några roliga saker inplanerade första veckorna i juli! Längtar tills jag får köra till jobbet. Längtar kanske inte efter ännu ett sent pass men jag längtar efter att få köra bil. Inte helt oförståeligt kanske. Känner mig fortfarande så liten, är det här på riktigt? Kommer fortsätta tro att jag kör olovligt tills jag får hem körkortet. Först då vågar jag tro på det trots att jag såg när han skickade iväg mitt godkända prov via sin iPad. Såååå lycklig :')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar