29 juni 2014

Hittade en gammal bild från 2011. Idag fick jag provköra min systers bil igen, det är lite annorlunda men jag vänjer mig nog snabbt! Ska, som det ser ut, få betala för den (försäkring och sånt) i sommar så jag kommer ha "en egen bil". Typ iallafall, så jag kommer till och från jobbet! Känns inte alls lika surt att jobba mycket längre, för det är ju ändå så kasst väder. Imorgon ska jag för första gången på länge jobba ett pass under dagtid, ska bli SÅ SKÖNT. Är även skönt att vi äntligen bokat allt inför Göteborgsresan. Tyvärr har vi fått göra det i sista minuten då jag och Isabell inte fick "ledigt" från jobbet först för några dagar sedan, och vi åker den åttonde juli. Så tåget blev inte billigt direkt... Men det ska bli superkul! Tre nätter är vi borta, och efter den resan ska jag vara hemma över natten innan jag tar mitt pick och pack och åker till Gävle för att träffa Nadja som jag inte träffat på länge. Har sagt det förut och jag säger det igen: 2014 är ett jäkligt bra år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar