16 juni 2014


Alltså, mmmmm. Igår var det världens tuffaste timmar på jobbet. Åkte därifrån med en dödslängtan som sakta lättade och en huvudvärk som långsamt trängde på men kom hem till nya bilder på Bill, Tom och en till av livets hunkar - David Jost??? HUR bra. Väldigt. Idag var också en bra dag, även fast den började skitdåligt. Sov genom mitt alarm och vaknade 07.52, bussen jag skulle ta gick 07.45. Blev ingen tandläkare. Åkte iallafall in till stan vid 9 och köpte present åt Victoria som fyller år på fredag, fördrev sen tiden med körkortsteori innan jag träffade Eddie. Vi pratade massor, åt lunch och gick sen och fikade, haha. Nu har jag återigen lyckats internetshoppa och har pluggat mer körkortsteori. Eftersom fingret slant på nelly.com gjorde jag tre extra körkortstester som jag på allihop fick alla rätt utom ett på. Så nu känner jag att jag lugnt kan gå och duscha och äntligen lägga mig i sängen och försöka se på något avsnitt av Weeds innan jag somnar. Imorgon blir det... Gissa tre gånger........ Mer körkortsteori och jobb! Försöker härda ut. Det kommer vara värt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar