14 maj 2014

Sitter och lyssnar på Ghost Stories!!! Har redan några favoriter, t.ex. Always In My Head och Ink. Finns att förhandshöra på iTunes gratis. Superfint. Det här är Coldplay.

Har FYRA skoldagar kvar som jag måste gå på. En tänker jag ärligt sjukanmäla mig ifrån och därför är det bara 4, eftersom att jag är klar i det ämnet och det är onödigt att gå upp 6 för att sitta i skolan 8.20-11.00 och göra INGENTING och sen ändå inte komma hem först halv 2. Resten är iallafall längre dagar och även fast jag är klar i de ämnena med så kan det vara värt att gå dit för att vara med klassen. Det är sååå nära nu!!! Efter den 23:e maj är jag i princip ledig till studentveckan, men vi har tänkt göra något med klassen också sista veckorna, förhoppningsvis. I princip har jag alltså sommarlov efter nästa torsdag, för på fredagen ska jag göra riskettan och halkan hela dagen. Haha, helt galet. Nu tänker jag gå och presentera min studentmottagnings-meny för mamma och se vad hon säger om den. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar