31 maj 2014

Mycket av terminen har sett ut såhär:

Speciellt på slutet. De där sista inlämningarna, de sista raderna på den där SISTA uppgiften som kommer avgöra ditt betyg. En har jag inte ens fått tillbaka, hurry UP! Men mitt i all förtvivlan har det funnits studentplanering, studentutmaningar, studentfester och andra firanden och roliga händelser. Trean har varit det bästa skolåret jag någonsin haft och jag kommer sakna gymnasiet. Om en vecka har jag tagit studenten och ligger väl halvdöd i min systers soffa. 6e juni smäller det. Är så taggad och jag har så fina klänningar att ha på mig. En vit, draperad dröm med silverdetaljer och en gräddvit i spets med utskärning i ryggen. Samtidigt som jag längtar är det tragiskt att allt är över, gymnasietiden är ju ändå den roligaste och enklaste tiden. Men jag är säker på att om hösten blir som planerad kommer det också bli superkul. Nästa vecka är det bara pepp inför studenten med mösspåtagning, paintball med klassen, grillfest med klassen om vädret tillåter, studentmiddag och fest med alla studenter och sen STUDENTDAGEN!!! Ååååh så kul vi ska ha det. Bästa klassen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar