24 maj 2014

Mmmm väldigt snygg man

Är så så så trött just nu även fast jag sov ganska länge inatt. Övningskörde till jobbet, jobbade 12-17 och övningskörde lite efter jobbet också. Och det har varit så VARMT! Det är såklart trevligt, men värme lockar mycket folk. Och med tanke på att helgerna till 90 procent alltid är galna på jobbet, så var det ju värre nu. Stod i drive-tvåan typ hela mitt pass och solen låg rakt på och det var kaos så svetten rann från oss alla. Inte lite avis på de som kommer och köper läsk, glass och smoothies då liksom... Har även pluggat lite teori ikväll, eller ja, gjort teoritester! Fick godkänt på båda jag gjorde med lagom marginal iallafall. Just nu är jag nästan mer nervös inför teorin än uppkörningen, hahaha. Även fast jag är väldigt nervös inför båda sakerna. Men med detta sagt ska jag bädda ned mig i sängen och se på lite serier, det förtjänar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar