1 maj 2014


Lukta gott. Vem vill inte det? Insåg igår att jag har för mycket saker som luktar gott som jag knappt hinner eller kommer ihåg att använda. Mitt body butter med choklad är dock typ slut, vilket får mig att gråta en skvätt. Mina body mists från VS är en klar favorit. Secret Charm fick jag av en kompis som var i London förra året och när jag själv var där köpte jag en lotion till och så Pure Seduction, som luktar klart mycket starkare vilket får min mamma att rynka på näsan men jag tycker att den luktar såå gott! Precis som skor och kläder så kan man inte ha för mycket saker som luktar gott, egentligen. Apropå kläder fick jag hem min andra studentklänning igår. Den är så fin att den nästan passar som utspringsklänning, men då den första klänningen är mer speciell och dessutom vit (den andra är mer krämvit), så ska jag ha den då och den andra på kvällen! Och antagligen på midsommar. Skönt att ha den biten avklarad, nu är det bara skor som saknas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar