23 maj 2014

Idag har det varit sommarväder! Var egentligen ledig (som jag nu är tills måndag den andra juni med undantag för ett besök på skolan då jag måste lämna in datorn ett par veckor) men steg upp tidigt för jag har gjort riskettan och risktvåan idag. Var supernervös för just risktvåan, men det var den roligaste delen på hela dagen. De hade ungefär sån bil som jag kör på körskolan, och förutom det älskar jag att köra just den biltypen så det var superkul att få sitta SJÄLV och köra! Och äntligen fick jag använda min tunga fot och bromsa hårt! Det är nämligen nåt jag fick träna bort förut då jag började köra, haha, när det gällde inbromsningar till stillastående. Vet inte varför jag var nervös, skulle lätt vilja göra om det faktiskt. Självklart var det kul att prova på saker och det var extremt lärorikt, men detta peppar mig extra mycket inför uppkörningen. För hur skönt var det liksom inte att sitta i bilen och köra själv? Och det var inte alls jobbigt och det gick BRA. Så jag är säker på att jag är helt redo för detta nu, lite saker kvar att göra bara. Och plugga teori. Myyycket teori.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar