7 maj 2014

Idag är det TRETTIO dagar till studenten!!! Det ska firas rejält, när den sista officiella studentfesten går av stapeln ikväll (innan studentveckan iallafall vad jag vet). Det är väl typ nu alla börjar ha sina studentfester, de flesta iallafall, vilket jag själv tycker är mer optimalt, haha. Men vi är inte ledsna för det, hela det här året har ju hittills varit typ en fest! Sååå bra år har det varit och bättre kommer det bli. Jag är så taggad på att ta studenten men mindre glad för att lämna klassen och allt det där bakom mig. Ikväll ska jag försöka hitta ett par billiga ballerinaskor att ha på mig till studenten också. Klackskor är självklart snyggare, men efter ryktena om Eskilstunas student så är det bättre att köra på billiga skor, haha. Iallafall på dagen. FATTAR EJ att vi alla är så vuxna, många jag känt i flera år tar plötsligt studenten och de flesta har körkort och jobb och planerar flytt och utbildning. Hur sjukt är inte det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar