11 maj 2014

Är helt slut. Idag jobbade jag 10-19, och eftersom det var kulturdag i stan var det proppat med människor. På det kom bussar och fotbollslag. Självklart var det jobbigt med foten, den gillade inte riktigt en så lång arbetsdag men imorgon måste jag köra på igen i nio timmar. Jag är iallafall glad över det faktum att jag för två veckor sen enbart kunde sova på rygg, inte kunde gå på foten och led av värk i varenda kroppsdel MEN att jag idag kan ligga på sidan och sova, jag kan gå och jag kan nästan gå ned för trappor som en normal person!!!! Så att foten fortfarande är svullen gör inte så mycket. Det går ju framåt liksom. Imorgon (idag) ska jag också ta mig an Eskilstunas trafik och sen åka till jobbet. Kommer bli en lååång dag. Och på måndag ska jag till Södertälje och kommer hem väldigt sent. Lång dag igen. Ska upp om 7 timmar, better sleep! Godnatt och håll tummarna för att jag inte somnar på jobbet imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar