5 maj 2014

Har missat att visa upp denna underbara jacka som jag hittade i London, på Forever21! Jag rörde lite lätt vid den en av de första dagarna vi shoppade. Sen såg jag den igen, om det var samma affär vet jag inte, och bestämde mig för att prova. Har alltid velat äga en sådan här jacka, och då den var nedsatt från typ 34 pund till cirka 12 så bestämde jag mig för att slå till! Jättefin, jätteskön, jättebra. Har FORTFARANDE inte hittat en jeansjacka vilket är jävligt tragiskt, rent ut sagt. Jag köper snart en på typ H&M trots att jag hellre köper en fin vintage. Men nu är jag desperat på riktigt. Måste ha en. Victoria köpte en superfin på Next i London, men min budget klarade inte av två jackor så jag lämnade butiken med en fin topp istället. Har bara inget bra linne att ha under den, då den är väldigt genomskinlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar