2 maj 2014



Gråter

Tänkte bara ventilera lite. Idag har jag gått runt på min fot ganska mycket, jag har svårt för att inte halta. Dels är det psykologiskt för jag förväntar mig att det ska göra ont, dels så är det för att foten fortfarande är svullen och jag inte har full rörlighet. En vecka har passerat och varje dag har det varit bättre så nu ska jag ta hand om fossingen lika noga i fortsättningen! På onsdag är det 30-dagarsfesten så då får jag väl tejpa den eller något, för att kunna ha på mig andra skor än ballerinaskor och för att inte riskera att vrida till den ute i vimlet. Det är vilda västern-tema och jag har väl typ klurat ut vad jag ska ha på mig. Det kan ju inte bli så fel ändå. Däremot nervös över att jag har det viktigaste talet i mitt liv (hittills) dagen efter, det var absolut inte lägligt, haha. Fattar inte att jag tar studenten NÄSTA MÅNAD!!! Sjätte juni 2014. Som vi har längtat. Springer ut som klass 3 av 8, vi var 15 poäng ifrån de som vann (poäng vi samlat genom studentutmaningar). Däremot är jag inte så imponerad av ekonomiklassen för alla vet att de blir favoriserade, tyvärr är det så och det är roligare att springa ut när stämningen har höjts lite mer och vimlet är igång. Tycker jag iallafall. SNART STÅR VI DÄR och springer över bron till Strömsholmen! Nyss satt vi i klassrummet med fjärilar i magen och lekte ordlekar. Galet. GALET.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar