15 maj 2014

Fredagspepp!!! Imorgon är det bara tre skoldagar kvar innan jag typ har ett litet lov innan studentveckan. TRE!!! Det känns superbra men ändå vemodigt. Kommer sakna alla roliga lektioner med klassen och alla fina lärare redan. Är lite irriterad för att jag väntar på en ny studentmössa från C.L. Seifert, som tidigare varit väääldigt snabba på kundtjänst men nu har jag fått ett svar på två dygn typ och det svar jag fick var inte ens logiskt mot min fråga??? Blir galen. Victoria hade samma "problem" som jag med sin mössa, och hon har redan fått sin nya fast hon mejlade flera dagar efter mig. Det tog en vecka för henne, nu har jag väntat i snart tre veckor och har inte fått någonting, så jag blir lite nervös om jag ens kommer få en???? Det har de ju lovat, men måste ändå dubbelkolla om det ens är någonting på väg. Hoppas. Min nuvarande mössa är superfin den med men har man betalat mycket pengar är ju det minsta man kan kräva att brodyren är placerad ordentligt tycker jag. Så jag hoppas att de svarar snart och att jag får veta hur det går för min mössa. Svarar de inte imorgon kommer jag att ringa. Är otålig och paranoid. Men får lita på att ett löfte är ett löfte och att den kommer snarast (kan ta upp till fyra veckor men varför fick Vickis sin på en vecka, före mig, när jag mejlat först liksom). 

Nu måste jag duschaaa. I helgen ska jag städa rummet, sova, och lata mig. Förra helgen och förra veckan (samt denna) har varit för jäkla intensiv. Var på jobbet 18 timmar av 48 liksom lördag+söndag? Min fot var svullen och inte glad på mig efter den helgen men jag behövde verkligen jobba ihop en del av det jag förlorade när jag inte kunde jobba på grund av foten. Därför tog jag på mig extra timmar på lördagen. Ska även på Talang igen nu i helgen - berättade ju inte det men i måndags var jag på delfinalen med Eddie, superskoj. I helgen blir det finalen med familjen. Duscha, som sagt. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar