21 maj 2014


En liten bild från Valborg då jag faktiskt var extra snygg (hinner aldrig locka håret annars, sover med fläta för att jag vet att jag alltid är sen på morgonen hahaha LAT). Sen i söndags var vi på Talangfinalen, det var jättekul och för en gångs skull så var det faktiskt personliga favoriter som slutade på bästa plats, händer typ aldrig när jag kollar på ett sånt här program??? Resten av den här veckan har varit som ett sommarlov, nästan. En dags skola, två dagar ledigt, imorgon är det skola UTAN plugg och på fredag ska jag göra riskettan och halkbanan hela dagen. Dock var jag i stan idag och dog i solen då jag inte insåg att det var SÅ varmt och jag hade liksom svarta jeans. Men jag hade körlektion iallafall och det gick superbra, jag kan ju faktiskt köra bil som folk hehe. Det jag gillar med mina körlektioner är att jag lär mig jättemycket och så pratar alltid jag och min körlärare om roliga saker, hahaha. Nu när skolan slutat är det fullt fokus på teoriplugg och bilkörning. Har inte haft tid att plugga teori stenhårt på senaste tiden men jag har ändå försökt att klämma in lite nästan varje dag. SKA SKA SKA klara av förarprovet och den dag jag gör det blir det fest. För det kommer vara det bästa ever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar