28 maj 2014

Aaaah vilken lång dag detta varit! Började relativt tidigt med att ta mig in till stan för körlektion (körde motorväg första gången!!!). Efter den fick jag ringa upp jobbet som ville att jag skulle komma så fort jag kunde, vilket ledde till att jag inte kunde ta den buss jag planerat från början utan tog en annan som stannar längre bort. Och så gick jag av på fel hållplats. Så jag fick gå i typ 30 minuter eftersom jobbet ligger ända ute vid motorvägen, sen kom jag till jobbet efter 12 och jobbade till typ 20 över 8 istället för 15-20.15. Det var kaos på jobbet hela dagen och jag orkar inte gå in mer på det, men helt slut är jag nu trots att jag inte jobbade ett så jobbigt pass tidsmässigt. Jag hann knappt äta frukost imorse vid 8.30 heller, en macka räknas ju knappt, och på jobbet fick jag inte rast först 16 och då dog jag i soffan med lite tröstmat och klagade tillsammans med de andra som också hatade livet. Nu borde jag duscha men sitter och pluggar teori istället. Imorgon ska jag, förutom att plugga teori såklart, inte göra ett SKIT rent ut sagt. Ligga i sängen länge, lata mig lite. Drömma om studenten. Iiih! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar