1 april 2014


Supernatural, så bra. Önskar att jag inte var i takt med USA, för det är en sån bra serie att jag vill se avsnitt efter avsnitt och inte behöva vänta en vecka! Nu har de dessutom typ en två-tre veckors paus, sååå segt. Men hinner ändå inte direkt kolla på serier i helgen, då det är mycket som händer. Packa inför London, högskoleprovet, och ÅKA till London! Iiiiih. Jag har behövt ta igen en hel del plugg som ska in veckan vi är borta, och måste därför lämna in det senast typ lördag kväll. Har även tagit tummen ur, och sökt till högskolan. Förstahandsvalet är ett program i Örebro som involverar medier, kommunikation och PR, vilket känns bra! Sen har jag valt en liknande i Karlstad och lite andra program över Sverige "ifall att". Typ event management och skrivande. Sånt jag skulle älska att göra men som inte direkt banar väg för nån karriär (med största chans inte, iallafall). Hoppas att jag kommer in i Örebro i allafall. Däremot är jag sjukt nervös REDAN NU. Flytta och allt. Jag är ju fan kass på att tvätta sånt som inte är typ svart, vitt eller grått och kan inte färgsortera för fem öre. Jag kan inte laga så mycket mat (utan recept). Jag är kass på att hålla ordning. Hjälp mig?

3 kommentarer:

  1. Haha fan nu måste jag ju verkligen komma in i Öret. Kan ju inte missa chansen att bli klasskompisar efter alla dessa år ju! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Asså det skulle vara såå bra!

      Radera
  2. Det skulle ju det haha

    SvaraRadera