16 april 2014

Slänger in en bild från Londonresan när vi precis lyft på väg hem. Superfint landskap. 

Har precis lagt en beställning på studentklänning nummer 2! Om den inte kommer till användning (den är en slags reservklänning) så kommer jag ändå kunna ha den senare, typ midsommar eller liknande. Men jag vill ändå ha en annan klänning så att jag inte står utan klänning på kvällen om något händer under dagen med min superfina andra klänning. Om jag inte kan ha den alls, så får jag väl sälja den eller klämma mig in i den ändå för fin var den! Jag har för övrigt inte haft en så rolig kväll hittills. Jag har pluggat och dagen i stallet gick bokstavligt talat åt helvete. Hade inga nycklar och jag fick vatten i skon så jag var tvungen att vända hemåt. Det som var så fint väder och allt. Nu ska jag avsluta plugget och sen se på någon serie. Imorgon jobbar jag 12-20, ett av de bättre längre passen man kan jobba så det går nog fort! Även fast 10-19 eller 10-18 är bäst av de längre passen (av den anledning att man får dra hemåt när förstängningslistorna plockas fram hehe). Nu ska jag fortsätta med mitt. Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar