9 april 2014

Quick update från London! Vi har idag varit på Warner Bros, the making of Harry Potter. Supercoolt, verkligen! Ska berätta mer om det en annan gång och visa bilder. Fotade varenda grej typ, hehe. Annat än det har vi gått, gått och GÅTT. Idag var vi överallt igen och besökte även M&Ms World. Väldigt overprice men köpte lite grann iallafall bara för att det var kul att göra en egen mix! Jag har skavsår och träningsvärk typ. Otränad. Har inte shoppat så mycket, lite smågrejer bara och såklart lite goda dofter på Victorias Secret som vi för övrigt knappt hittade, haha. Och det var inte lätt att hitta i butiken heller, det var många varv gjorda innan vi hittade det vi skulle.

Imorgon ska vi shoppa igen och torsdag och fredag samt lördag ska vi hinna med lite mer sightseeing. Och äta mer! Vi har haft lite svårt att hitta restauranger med hyfsat pris varje kväll, men det finns typ TUSEN Bella Italia? Två på vår gata här. Och överallt. Vad är det ens för kedja? Ganska lam mat var det också. På något vis använder jag deras WiFi just nu då jag reggade mig på en WiFiservice på Pizza Hut. Växlar mellan det och hotellets då båda segar om vartannat. Men, idag åt jag räkor på en restaurang med det galna namnet Toa Kitchen, det var gott. Igår var det KFC! Livet leker.

Ikväll orkade vi ingenting så vi köpte lite gott på Tesco och degade på rummet och googlade efter bra shopping. Dags att sova nu iallafall. Höres!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar