15 april 2014

OneRepublic har inte en enda dålig låt. Och deras senaste singel råkar även den vara en riktigt bra låt. Nu ska jag FÖRSÖKA plugga lite körkortsteori och äta lunch, sen ska jag åka in till stan och ha körlektion. Vill helt ärligt talat spy på hela körkortsgrejen och är mycket övertygad om att jag inte kommer få körkort i sommar trots att jag verkligen anstränger mig. Klara av det kommer jag till slut göra, men det är ju så lite tid att lära sig allt, och jag har inte fått boka förarprovet än vilket gör mig extremt stressad. Och pengamässigt är det också jobbigt, då jag verkar behöva ta fler lektioner än vad jag redan betalat för (trots att jag anser att de borde kunna hjälpa mig klämma in allt på de lektioner jag har köpt). Vilka pengar ska jag betala det för liksom???? Har redan tagit en stor del av mina sparpengar och resten vill jag helst inte röra. Måste väl. Näeeee hörni, måste verkligen intala mig att det kommer att gå. Annars kommer det ju verkligen inte gå. Får se hur lektionen går idag, då jag inte kört bil på typ två veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar