23 april 2014


Jag ska visa fler bilder från London när jag orkar. Idag har jag varit hemifrån 06.45-19.00 så jag är lite mör. MEN - studentmössan är här!!! Är så glad, och den passar! Jag ser ut som en idiot i den vilket är en annat dilemma, men hattar och mössor har aldrig varit något mitt huvud tyckt om. Men på studentdagen den sjätte juni kommer inget sånt spela roll. Och jag har ju världens finaste klänning. Nu sitter jag och njuter av att inte göra något, samt försöker klura ut hur Valborg blir. Sånt jobbigt dilemma att ha en fin outfit men inte veta vart man ska ta vägen med den. Jag ska fira i Eskilstuna och jag har ingen aning om hur det funkar där, men jag antar att uteställen har öppet? Hahahaha värsta newbien på sånt här med krogar ju (även fast jag varit ute ett flertal gånger). Har annars spenderat Valborg i någons hus mest så jag har ingen aning. Så Valborg om en vecka och 25-dagarsfesten om två veckor. Full rulle, det förtjänar vi, jag och mina fina kompisar! Här bjuder jag på en bild där jag ska försöka se lite galet glad ut. Mmmm, det är jag iallafall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar