30 april 2014


Denna underbara skapelse ska jag ha på mig ikväll! Hittad på Primark, för 8 pund. Inte illa alls. Det blev kärlek vid första ögonkastet och den passade också. Jag är sällan den som har transparanta kläder i sån här modell men jag borde nog börja med det. Älskar den! Med begränsad rörelseförmåga och ingen anledning att vara fin, så har jag levt i ofixat hår/tofs och bekväma kläder i flera dagar. Nu kan jag faktiskt gå på foten helt själv, men tyvärr får kryckorna ackompanjera mig ikväll och ett tag framöver då foten fortfarande är svullen och självklart inte hundra procent stabil. De tightaste jeansen ska på, håret ska lockas och foten får klämmas ned i en ballerinasko. Ska även hinna med att hämta ut studentklänning #2/midsommarklänningen från ICA, hoppas den passar! Nu måste jag sätta igång och fixa mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar