17 april 2014

Allmänna känslan när jag kom hem från jobbet idag. Det var sjukt tufft idag. Enormt mycket folk och mycket av våra matvaror tog slut. Då fick ju någon åka till närmaste restaurang och låna, men den period mycket inte fanns var det inte roligt. Jag har nog gjort allt förutom att stå i köket idag (vilket jag ju aldrig gör). Har sprungit hit och dit hela dagen, och på det har jag haft ont i övre delen av ryggen vilket jag nu fick typ "massera" bort själv. Tror jag legat konstigt när jag sovit, haha. Imorgon jobbar jag dock ett kortpass, skönt! Kan tänka mig att det blir värre imorgon, nästan (folkmässigt). Vi hade även kändisbesök. Eller ja, kändis och kändis, Roy Fares var där. Jag har sett på Dessertmästarna och brukar dregla över hans Instagram varje dag så jag blev lite starstrucked.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar