19 mars 2014

Livet är ganska stressigt just nu och den enda moroten jag har är London. Har beställt studentklänning, får se om den passar. Så den biten är överstökad (än så länge). Men sen har vi ju högskoleval, högskoleprov, skoluppgifter, körkortet (det där är typ värst). Men jag känner ändå att jag har ordning i mitt kaos och vet vart jag är på väg och vad jag måste göra. Har möte med syon imorgon och så har jag körlektion på eftermiddagen också. Samt att jag ska boka riskettan och risktvåan i veckan, och förarprov nästa månad någon gång eventuellt. Så någonvart kommer jag! Vill verkligen ha körkortet i juni så jag tänker satsa på det. Kan jag så vill jag, det vet jag. Därför har jag suttit två dagar i rad och köttat teori, och så tänker jag fortsätta framöver i mån av tid. Finns liksom ingen anledning till att inte göra det, eller hur? Det gynnar bara mig och chanserna att klara teorin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar