13 mars 2014

Från i söndags

Livets gud Ryan Tedder i tisdags



Hamnade framför konfettimaskinen. Ännu en gång.

Är typ i himlen efter att ha sett OneRepublic live, och bara någon dag innan ha sett Gavin DeGraw. Hur ofta händer sånt liksom? I tisdags åkte vi till Stockholm lite tidigare, och jag besökte Starbucks för första gången i mitt liv (det var gott men ganska dyrt). Åt kebab, åkte till Fryshuset och stod i kö en liten stund. Jag tycker att vi hade ganska flyt hela dagen, slapp vänta på tunnelbanor och sådär. Och så fick vi ju bra platser längst fram också, trots att vi kom typ en kvart innan insläpp. Mycket bra. Är lycklig för de var så himla bra live, de hade verkligen en bra show och jag var så glad att jag typ kände att jag ville gifta mig med Ryan Tedder där på plats. I någon slags hyllning till Alesso som var där med Max Martin och Sebastian Ingrosso körde de sista biten av If I Lose Myself som världens houselåt, och det var nog den starkaste bas jag någonsin känt haha. Grymt! Promenerade förbi Alesso på vägen ut också (jag som aldrig ser några kändisar bara sådär, annars). De sa att de skulle komma tillbaka i år och jag hoppas verkligen att de gör det. Kommer betala alla pengar jag kan för att kunna gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar