7 mars 2014

Första och sista gången jag var med på en vimmelbild. Har alltid tackat nej innan men nu var det Hence och Eddies kompis som fotade så blev man ju lite tvingad. Fina minnen, men lika fin var man ju ej! I onsdags var det ju alltså hundradagarsfesten på Harrys/Upstairs (när det var 93 dagar kvar, men ni fattar grejen) och det var collegetema. Träffade Hence och Eddie hemma hos Eddie på kvällen och vågade mig ut i en crop top, något jag aldrig velat göra förut, men fick komplimanger och hade en jätterolig kväll! Efter mycket om och men kom jag hem med en taxi ganska sent och värmde pizzarester, sov väldigt gott i min systers 120-säng och gick inte till skolan dagen efter. Istället sov jag ut, tog ett bad, åt frukost framför tv:n och sådär. Skönt. Det intressanta med att gå ut med två killar som ensam tjej är dock att ALLA verkar tro att man är någons flickvän eller någons ragg. Som att det är helt omöjligt för en tjej att gå ut utan sina tjejkompisar och bara gå med killarna? Känner att det har blivit alldeles för mycket utgångar och sådant den senaste månaden också, jag har varit ute fyra gånger på drygt fem/sex veckor (kryssningen inräknad). Men kul har jag haft, och det här är ändå det halvår man har chansen att leva lite - ja, för mig som inte varit arton lika länge som alla andra redan har varit i alla fall... Men jag är innerst inne en soffpotatis så ikväll ska jag njuta av chips och dipp i sängen med mina favvoserier. Det är bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar