20 mars 2014

Current emotions. Vet inte varför! Mitt i all stress och trots att jag efter en ganska tuff dag i skolan följt av en lång körlektion sitter här med körkortsboken igen, så känner jag mig GLAD! Det är fredag imorgon, det är helg snart. Känns som att min framtid inte är körd (efter ett möte med syon idag), och att körkortet inte är långt borta om jag bara anstränger mig. Och det ska jag! Åker snart till London, det är snart påsk.. Ja, livet är inte helt dumt trots att vintern verkat kommit tillbaka. Imorgon ska jag till Grevgott med syrran efter skolan. Brukar ju gå till Godisland men Grevgott är mer speciellt och det var alltid en höjdpunkt att åka dit som liten. Det är en stor godisaffär i ett industriområde, så det är en stor lokal (var iallafall det när jag var liten). Förtjänar jag det? JA, det gör jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar