1 februari 2014

Vet att jag skrev att jag skulle posta någon bild från släktfirandet men det får vänta igen, hehe. Vet inte varför jag är uppe nu för jag har varit en zombie hela dagen. Det började med att jag försov mig och i tron om att vägen var plogad tog jag cykeln. Vägen var inte plogad och jag svor hela vägen till bussen och stressade då jag var sen. Sedan åkte min andra buss i diket typ tio minuter efter att vi lämnat Björsund. Det var inte direkt dramatiskt egentligen då det inte var någon krasch men jag blev iallafall fast där mitt ute i ingenstans i en timme innan jag fick åka taxi till skolan. Taxichauffören var världens snällaste och då blev jag lite gladare. Efter skolan så irrade jag runt i jakt på rätt busshållsplats alldeles för länge men jag hittade till slut rätt och kom fram till min syster i Skiftinge! Inspekterade hennes nya place, lagade mat och pratade körkort och lite om festen jag ska ha där om en vecka. Har världens klädproblem inför det, också. Imorgon ska jag hur som helst och som tidigare nämnt inviga mitt nya (riktiga) Visa-kort för middag och några drinkar med mina vänner men innan dess ska jag kriga i stallet. Känner mig inte så pepp i det här vädret, men försöker tänka positivt: om två månader är det väl över iallafall. Nu måste jag borsta tänderna. Och tandborsten är på nedervåningen. Ååååh, orkar inte. Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar