20 februari 2014

Tanken med det här lovet var att skriva klart rapporten till gymnasiearbetet, men det slutade med att jag ändrade min design i broschyren jag gör till stor del. Så jag är fortfarande där och pillar, och något jag vet att jag vill ha med i den är någon slags typografi. Så idag satt jag i flera timmar och experimenterade med olika sätt att framställa text, den röda bilden syns inte så bra men det ligger mycket arbete bakom den haha! Finns så sjukt mycket snygg typografi där ute, det här är väldigt amatörmässigt. Önskar att jag var bra på det, men då måste man vara ganska bra på att illustrera också vilket jag inte är om det inte är ganska basic grejer. En dag kanske? Får öva. Ska nog fortsätta lite nu. Det är kul! Om ni får tråkigt borde ni sätta på lite bra musik och öppna Photoshop och pilla, det gör jag ganska ofta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar