19 februari 2014

Igår kom jag hem från kryssningen! Det började kaosartat med att vår buss gick sönder, och att den buss vi skulle byta till också gick sönder. Så det blev en galen taxiresa till båten, från Södertälje Syd på mindre än en halvtimme. Taxichauffören var vår hjälte haha! Men vi delade taxi med en schysst kille så det var ändå okej. Jag tog inte direkt många bilder, för jag tänkte inte på det. Tog mest egobilder för att jag hade min fina klänning på mig (äntligen). Kan inte påstå att första bilden är charmig men det var den bästa jag hade på mig och någon annan, haha. Det var iallafall ett roligt dygn! Bra stämning och sådär. Spenderade alldeles för mycket pengar i taxfreen efter att ha köat in i säkert en halvtimme ("sjöpriser" var det verkligen inte heller), hade hytthäng i diverse hytter, dansade, gick runt på båten. Superkul! Tycker inte det var så himla mycket att hitta på när vi väl var på båten förutom nattklubbarna och hänga i varandras hytter, så det var verkligen sällskapet som gjorde resan. Träffade människor jag inte träffat på länge men även nya människor. Skulle lätt göra om det igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar