4 februari 2014


Idag blev håret kort! Ganska i alla fall, tror jag klippte typ femton centimeter. Känns jättekonstigt men skönt. Mitt hår var så himla slitet. Det är fortfarande slitet, men absolut inte lika mycket då det värsta är borta nu. Har ingen aning om hur jag ska styla det dock, eftersom lockar lätt får håret att bli kortare och jag ska undvika att använda plattången så himla mycket. Brukar ju alltid ha luggen uppsatt när jag inte är hemma för att den är överallt i ansiktet annars. Kanske ska köra på något nytt och inte ha det? Klippte ju ändå luggen lite också. Hmmm. Känns som mitt hår fått en andra chans så nu är det inpackningar och sånt jag aldrig orkar använda som jag faktiskt ska börja köra med, haha. Måste hinna färga det i veckan också, har haft hårfärgen hemma i evigheter. Mörkare ska det bli i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar